caty aus buchs ZH

ey zämä! ha ez dänkt i chönt eu das schriebe… es isch mega bewahrig gsi… im märz bini bi de kolegin uf em velo mitgfahre und den binere schwelle isch den min ferse id velospeiche ine cho…. aber es isch ned gross öpis passiert usert halt ebe dasi de fuess verstucht han und das e hässlichi wunde gä hät… aber es het viel meh chönä passiere…wen kolegin ned gad brämst het wer s vilich schlimmer cho….odr ihre het na öpis chönä passiere oder….ez isch ebe nu min fuess chi dra cho und d sepche bim velo sind kaputt gange und s redli isch chrum gsi… es isch bewahrig pur gsi und fü das bini gott so dankbar das es ned schlimmer cho isch…. wünsch eu na en schönä aabe! grüässli vo buchs caty

Frnzi aus Untermünkheim:

Hallo ihr da! Erschtmal muss ich sage das ich d`EXPLO echt hammers cool gfunden hab und ich auf jeden fall wieder hingehe däd!! Ich wollt eigentlich au no was erzähle, hab mich, wenn ich jetzt ährlich bin, nedde richtig traut!! Aber jetzt erzähl ich`s euch!:o) Also, vor ca. drei Jahren, da war mein Bruder ca.drei Jahre, isch mein Vaddi ausversehen mit dem Buldog(Traktor) über meinen Bruder gefahren, dem aber, GOTT SEI DANK, nichts passiert isch! Ich bin GOTT so dankbahr! Die Ärzte meinten, das er einen Guten Schutzengel gehabt hatte, ich glaub aber, das Gott selber bei ihm war! Und Gott hat auch einen tollen Plan für ihn! Ich will euch Mut machen, nie aufhören Gott zu vertrauen!! Der isch echt d`oberhammer!! Also, macheds guat und \”God bless you\”!! Mfg. Frnzi

Patricia aus Ennetbaden:

Sali zäme!Vor dr Explo bin ich mega fertig gsi ich han mich nüme wohl gfühlt han au nid gwüsst wie ich mit dem söll umga!Ich han au nid gwüsst wies mit mim Glaube a Gott söll witer ga!Als ich denn adr Explo gsi bin isch mir so einiges ufgfalle was ich falsch gmacht han und Gott het mir au en Weg do use zeigt!Vor dr Explo hend i minr Klass au nid vil Lüt gwüsst das ich Christ bin, und as ich nach dene Ferie wider id Schuel gange bin hend einigi eifach gfunde das ich mich mega veränderet han, denn han ich afo merke das ich zu mim Glaube sto sött.Sit dete weiss mini ganz klass und einigi us dr Parallelklass das ich Christ bin!Ich fähl mich au nüme scheisse wenn ich irgend wie sege das ich am sonntig id Chile gang!Ich möcht eu eifach ermuetige dass ihr eifach eue Glaube söllet zue geh!Aso wünsche eu Gottes Sege!!!Glg